Nutid – En fodboldklub i Odenses oase

image BK Posten flaget viser vej til oasen

Klubhuset ligger nu på Kildemosevej 20, 5000 Odense C og er beliggende i lidt af en oase midt i et af Odenses mest attraktive sportsområder.

Vi har fodbold på flere niveauer og for alle: serie 2, 3 og 4, pigehold, oldboys og veteraner.

Serie 2 holdet er i gang med et generationsskifte og mange unge spillere er kommet til, som lover godt for fremtiden.

Serie 3 holdet er kandidater til oprykning til serie 2

Og så har vi 3 nystartede hold i serie 4 som har stort potentiale til også at gøre sig gældende på et højere niveau.

Oldboys er i Fyns stærkeste oldboyspulje, så selv de gamle gør det godt.

Veteranerne går stadig på banen for fuld kraft og vil vinde

Pigehold har vi desværre ikke, men vi vil meget gerne have ét eller flere

Klubbens kendetegn er:

• Fælleskab
  • Vilje
  • Diversitet

Hele 8 forskellige nationaliteter er repræsenteret i klubben. Kedeligt er her bestemt ikke, og der er plads til alle.

Vi har en kompetent bestyrelse, som sikrer en sund økonomi og som har ambitioner om at skabe en moderne klub til medlemmerne

Klubnyheder 29. december kl. 15:24
Nytårsgave til Boldklubben Posten 450.000 kr. tildelt Boldklubben Posten