Fremtid - BK Posten på vej frem

image Nye baner i 2020

Der er spændende tider på vej for klubben. Vi fik i 2020 vores egen vintertræningsbane med lysanlæg.

Vores kampbane er blevet opdateret og anlagt med en ny placering. En placering med perfekt mulighed for eksponering af vores sponsorer. Nye flotte spillerbokse er første skridt mod et imponerende stadion. Næste skridt er opsætning af bander og hegn om banen. Og drømmen er en tribune til vores trofaste tilskuere. Og i 2021 får vi vores digitale måltavle sat op, så vores spillere kan blive præsenteret professionelt og sponsorer kan blive eksponeret.

Vores klubhus, som er bygget i 1950, er ikke blevet udvidet eller moderniseret i mange år. Så i 2020 har vores bade- og toiletfaciliteter gennemgået en omfattende renovering og fremstår nu flotte og tidssvarende.

I 2021 er det udvendigt at klubben skal have et ansigtsløft, så vi er igang med at renovere facaderne på klubhuset med vedligeholdsfri materialer. Det bliver Odenses flotteste klubhus!

Vi har flere projekter igang som blandt andet indebærer etablering af en ny omklædningspavillon på 80 kvm, med 2 nye omklædningsrum inkl. baderum og toiletter.

Vi har desuden søgt kommunen om at omdanne vores overdækkede terrasse på 65 kvm til en udestue, til anvendelse både sommer og vinter. Materialerne til den ligger klar!

Så BK Posten går en spændende fremtid i møde, med faciliteter, beliggenhed og et fællesskab som er unikt.

Boldklubben Posten – en klub i fremdrift!

Klubnyheder 29. december kl. 15:24
Nytårsgave til Boldklubben Posten 450.000 kr. tildelt Boldklubben Posten